بیانیه ها

بیانیه حفظ حریم خصوصی
دستورالعمل های صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستورالعمل بروز رساني تارنماي دانشگاه علوم پزشکی قزوین
.


راهبرد مشارکت الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین مصوب استان

دانشگاه علوم پزشکی قزوین در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. دانشگاه علوم پزشکی قزوین  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 می توانید دیدگاه خود را از طریق پست الکترونیک  info@qums.ac.ir یا منوی تماس با دانشگاه علوم پزشکی قزوین به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت مراکز انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.

خدمات الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین به صورت الکترونیکی در پورتال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین به آدرس  http://qums.ac.ir ارائه شده است .

این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های 1) تامين، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم 2) تربيت نيروي انساني متخصص، متعهد و کارامد 3) توليد دانش نوين، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي ، دانشجويان، بيماران، تامين‌کنندگان، عموم مردم، نهادهاي عمومي را تأمین نماید.

کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ “رسیدگی به شکایات” و فرم ارائه پیشنهادات”  ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

  • کاربران می توانند از طریق منو تماس با ما  شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.
  • عزیزان می‌توانند از طریق فرم نظرسنجی وب سایت که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  این معاونت ارسال نمایند.

http://itst.qums.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=71436b9b-9f4f-4d02-bcb0-3724019972a2 فرم ارائه پیشنهادات مردمی به خدمات شناسه دار دانشگاه :

     http://itst.qums.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=441d9c00-2ac1-4b15-b1b4-176277e07381  http://itst.qums.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=3e4f8485-ae61-4183-b08f-94a774b4b0a8

http://itst.qums.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=71436b9b-9f4f-4d02-bcb0-3724019972a2 سامانه نظام پیشنهادات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی :

http://itst.qums.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=0b9f5351-069d-4c33-93d2-61e8f382bd7e   http://itst.qums.ac.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=3bde2209-748e-4c7c-a688-b0fbf4881264

 - تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق ارسال پیشنهادات می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید. به محض ثبت انتقاد یا پیشنهاد، سعی می‌گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

- در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

سامانه ملی 190 به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

- در صورت نیاز به برقراری تماس با ریاست محترم دانشگاه می‌توانید از طریق گیشه خدمات و یا پست الکترونیک و شماره های زیر اقدام نمایید.

پست الکترونیک : chancellor@qums.ac.ir

تلفن تماس : 19- 33375518- 028

نمابر : 33377089-028

داخلی :   233336001 الی 5  داخلی 2000 و 2001

 

- در صورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می‌توانید از طریق تارنمای دانشگاه و قسمت راهنمای تماس اقدام نمایید.

- جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به  میز خدمت الکترونیکی دانشگاه مراجعه نمایید.

- در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات می‌توانید پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات را برای هر زیرخدمت تکمیل فرمائید.

   از طریق
  پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه info@qums.ac.ir

   و پست الکترونیک مدیریت امور بین الملل دانشگاه internationalaffairs@qums.ac.ir

  دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها صورت می گیرد.

  درصورت نیاز از طریق لینک زیر می توانید شکایات مربوط به دانشگاه را درج و پیگیری نمایید. فرایند رسیدگی به شکایات

سایر امکانات:

نظرسنجی تارنمای سازمان : از این طریق می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت تارنمای سازمان اعلام نمایند.

ارسال پیامک به شماره 30005010
 

نظرسنجی بخش نامه های داخلی نظرسنجی بخش نامه های استانی
.
  
تالار گفتگو
سامانه های الکترونیکی دانشگاه لیست دفاتر پیشخوان استان
خدمات واگذار شده به دفتر پیشخوان
بیانیه سطح توافق خدمات شناسه دار
با کلیک روی عنوان هر خدمت می توانید بیانیه سطح توافق خدمت را مشاهده نمایید


 

راهبرد مشارکت الکترونیکی مصوب ستاد در سایت وزارت بهداشت و درمان موجود نمی باشد