راهبرد مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین

این دانشگاه کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... پیش از ابلاغ به مدت دو هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام نماید.

  • کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ رسیدگی به شکایات و فرم ارائه پیشنهادات  ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  • کاربران می توانند از طریق منو تماس با ما  شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.
  • عزیزان می‌توانند از طریق فرم نظرسنجی وب سایت که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  این معاونت ارسال نمایند.

فرم ارائه پیشنهادات مردمی به خدمات شناسه دار دانشگاه :
 

  

سامانه نظام پیشنهادات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی :