عنوان خدمت :پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت 16061016000

ثبت شکایات در پورتال مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین

نوع خدمت: الکترونیکی

G2E -G2C- G2G

شناسنامه خدمت : فرم شناسنامه

توافق نامه سطح خدمت : فرم توافقنامه

 شرح خدمت :

شاکی می تواند با مراجعه به آدرس https://bazresi.qums.ac.ir  بر روی گزینه"درج شکایات" کلیک نموده و در صفحه مربوطه، با تکمیل فرم شکایات ، متن شکایت خود را تنظیم و بارگذاری نماید. پس از ارسال ، کد رهگیری صادر میشود که می بایست آن را به خاطر بسپارد.

و از طریق کد رهگیری می تواند شکایت خود را پیگیری نماید .

لازم به ذکر است شکایات دریافتی از سامانه سامد ، سامانه بازرسی کل کشور، سامانه 190 نیز همانند فایل توافقنامه در سامانه مربوطه پیگیری وپاسخگویی می گردد.

 مسئول ارائه خدمت:

 اعظم سادات موسوی

کارشناس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین – شماره تماس : 33379061-028 شماره دانشگاه : 02833336001 الی 5 داخلی 2043

 مستندات و مدارک مورد نیاز برای خدمت :

نیاز نمی باشد. در صورت نیاز امکان بارگذاری مستندات برای کاربران پیش بینی شده است.

قوانین و مقررات خدمت: نیاز نمی باشد

مدت زمان ارائه خدمت(به روز) :

میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایت ، معادل 10 روز می باشد.

ساعات ارائه خدمت :

ارائه خدمت الکترونیکی ، 24 ساعته می باشد و نیازی به حضور متقاضی نیست.

تعداد بار مراجعه خدمت: ارائه خدمت الکترونیکی می باشد و نیازی به حضور متقاضی نیست.

هزینه های مورد نیاز جهت اخذ خدمت: هزینه ای دریافت نمی گردد.

فهرست استعلام از سایر دستگاه های اجرایی: برای انجام و ارائه خدمت، گاهی نیاز به استعلام از "واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی قزوین" می باشد. ولی معمولاً برای انجام ارائه خدمت مذکور، از سایر "دستگاه های اجرایی خارج از دانشگاه" استعلامی انجام نمی شود.

سوالات متداول :

- نحوه دریافت پاسخ چگونه است؟ پس از بررسی و پیگیری شکایت، پاسخ در پورتال بازرسی بارگذاری شده و متقاضی می تواند در پورتال مربوطه از طریق "کد رهگیری"خود، پاسخ شکایت را روئیت نماید..

- چه مدت طول می کشد تا پاسخ شکایت بارگذاری شود؟  معمولاً حداکثر ظرف مدت 10 روز پاسخ  بارگذاری می­گردد.

دسترسی به خدمت : آدرس پورتال مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین :  https://bazresi.qums.ac.ir

نمودار گردش کار : مشاهده

 لینک فرم  ثبت شکایات درخصوص خدمت :

 لینک فرم پیگیری از شکایات ثبت شده:

 فرم نظر سنجی الکترونیکی از خدمت :

 


6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0